ROZHLÉDNĚTE SE

Ano, schopnost zareagovat rychle je pro firmu nyní naprosto zásadní. Stejně důležité je ale volit adekvátní kroky vždy ve správnou chvíli.

Z naší praxe víme, že snaha o rychlé zvládnutí situace často vede k vážným omylům. Informace z různých oblastí firmy se nepotkají ve správný čas, rozhodnutí jsou izolovaná a mnohdy protichůdná, akce jsou zbytečně razantní nebo naopak, některé oblasti vůbec nejsou pokryty.

Ze všeho nejdříve je potřeba položit všechna fakta na stůl, nalít si čistého vína a udělat revizi současného stavu: kde se nacházíte a jaké možnosti máte v ruce. Abychom si byli jisti, že začínáme ze správného konce, sestavil náš tým ucelený krizový screening, se zaměřením na kritické oblasti firmy:

  • Strategie
  • Výroba, logistika a zásobování
  • Prodeja marketing
  • Lidské zdroje
  • ICT

Díky revizi aktuálního stavu si uděláte jasno, před jakým úkolem stojíte. A získáte dostatek informací pro přípravu akčního plánu. Screening vám tak usnadní první kroky při řízení firmy v krizi.